رویه های ارسال سفارش

روش‌های ارسال

 

سرعت خرید را لمس کنید

 

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.  

هوشمند الکامپ با شرایط ارسال سریع‌ و پرداخت در محل، لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم کرده است. در حال حاضر طرح تحویل اکسپرس تنها در شهر تهران نیز فعال شده است، اما به زودی شهرهای دیگر ایران را هم پوشش می‌دهد.

روزهای تعطیل در سال ۱۳۹۷ که هوشمند الکامپ هیچ‌گونه پاسخگویی، سرویس‌دهی و خدماتی ندارد به شرح زیر است:

 

  • ۱۳ فروردین

  • ۱۴ خرداد

  • ۲۸ شهریور (تاسوعای حسینی)

  • ۲۹ شهریور (عاشورای حسینی)

  • ۸ آبان (اربعین حسینی)

  • ۱۶ آبان (رحلت حضرت رسول اکرم)

  • ۲۲ بهمن

 

تهران:

سفارش‌ها  در شهر تهران مطابق بازه زمانی که مشتریان هنگام ثبت سفارش انتخاب می‌کنند، تحویل داده خواهد شد. همچنین امکان تحویل سفارش در همه روزهای هفته وجود دارد و سفارش‌‌‌‌های با ارزش بیش از پانصد هزار تومان در شهر تهران رایگان ارسال می‌شوند.

در ایام جشنواره، جهت رفاه و آسودگی حال مشتریان عزیز ساکن شهر تهران، امکان انتخاب ارسال توسط پست (علاوه بر ارسال اکسپرس) نیز وجود خواهد داشت و همانند سفارشات اکسپرس در صورتی که ارزش سفارش بیش از پانصد هزار تومان باشد ، ارسال آن رایگان است ولی برای سفارشات زیر پانصد هزار تومان مطابق تعرفه پست هزینه ارسال دریافت خواهد شد و همچنین پرداخت آنلاین (اینترنتی) برای سفارشاتی که با این سرویس ارسال میشوند الزامی است.

این سفارشات با زمان تقریبی بین ۱ تا ۴ روز کاری و با قابلیت رهگیری سفارش و بدون امکان انتخاب بازه‌ی زمان تحویل خواهد شد.

 نکات:

 – تحویل رایگان فقط شامل سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از پانصد هزار تومان و در شهر تهران می‌شود. هزینه ارسال سفارش‌های زیر پانصد هزار تومان برای همه نقاط شهر تهران ۴۵۰۰ تومان ثابت است.

– اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر  مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند دوربین های مدار بسته، دزدگیرهای اماکن، تجهیزات هوشمند سازی مدارس، گیت فروشگاهی و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب هوشمند الکامپ انجام شود. برای این منظور با شرکت هوشمند الکامپ تماس بگیرید. در غیر  این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

 

– سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از ده میلیون ریال است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند.

– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

 

پست پیشتاز برای سفارش‌های خارج از شهرهای تحت پوشش سرویس تحویل رایگان هوشمند الکامپ در نظر گرفته شده است. 

پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین ا تا ۴ روز کاری است.

برخی از کالاها در فروش‌های ویژه و طرح‌های تشویقی فروش ممکن است فقط از طریق پست پیشتاز ارسال شوند، در این صورت این موضوع در هنگام ثبت سفارش به اطلاع کاربر می‌رسد.

در صورت وجود ایراد در کالایی تحویل داده شده است، مشتری موظف است طی ۴۸ ساعت بسته را باز و تست نماید و گزارش ایراد را به هوشمند الکامپ دهد و نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:

http://itemtracking.post.ir

– باربری یا ماموران ارسال هوشمند الکامپ تنها مسوول تحویل سفارش هستند و باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند  تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور لازم است خریدار با هوشمند الکامپ تماس بگیرد. در غیر  این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

 

– روش باربری تنها ویژه کالاهای بزرگ است و در صورت انتخاب برای سایر کالاها، روش ارسال تغییر پیدا خواهد کرد و  دست‌کم ۱ روز تحویل سفارش را به تعویق خواهد انداخت.

 

مرسولات برای شهرهای نزدیک تا ۲۴ ساعت، شهرهای دور ۴۸ ساعت و شهرهای خیلی دور تا ۷۲ ساعت توسط تیپاکس و یا  باربری ارسال خواهند شد.: